Rekordní počet hovorů
Naši zaměstnanci kontaktního centra, kteří denně vyřizují požadavky zákazníků v oblasti poskytování zdravotnických služeb nezahálí po dobu své pracovní doby ani minutu. Denně odbaví stovky hovorů, které jsou u nás z pohledu ochrany osobních údajů zcela v bezpečí. Příchozí i odchozí hovory klientů jsou monitorovány a nahrávány, a naším stálým zákazníkům poskytujeme v pravidelných intervalech zpětnou vazbu o počtu vyřízených hovorů formou reportu. V tomto týdnu se naším skvělým zaměstnancům podařilo odbavit rekordní počet hovorů, a to 2589 v jednom dni. Velké díky patří naším kolegyním, které si skvěle odvádí svoji práci, a i přes svoji pracovní vytíženost se dokáží stále usmívat a vyjít klientům vstříc.
Kam dál?
Vodácký víkend
Jako již každoročně jsme i letos vyrazili společně s rodinnými příslušníky na firemní vodácký víkend na Vltavě.
Zobrazit více
Zelená linka pro pacienty
S bezplatnou zelenou linkou společnosti Synlab a Nextclinics již nemusí pacienti pro některé výsledky vyšetření chodit do ordinace.
Zobrazit více
Vítejte na novém webu
Vítejte na novém webu spol. InspiroTec s.r.o.
Zobrazit více