Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací
X
Naše služby
Úvod    Naše služby

Naše služby

Služby našeho Kontaktního centra poskytujeme široké škále zákazníků z oblasti zdravotnictví. Z řady námi nabízených činností, si vybere každý subjekt působící ve zdravotnictví, od odborné ambulance, přes polikliniky, laboratoře i nemocnice.

Podstata našich služeb spočívá v několika základních předpokladech, jejich splnění, považujeme za nutné pro vysoce profesionální a efektivní řízení a provozování Kontaktních center dle požadavků našich zákazníků.

  • jednotné kontaktní místo (zelená linka, mail, chat…) pro vnitřní i vnější komunikaci, na kterém jsou zodpovězeny veškeré dotazy, případně je hovor přepojen na jiné kompetentní osoby zákazníka
  • takto koncipovaná centralizace výrazně zvyšuje efektivitu poskytovaných služeb a to při současném snížení nákladů v porovnání s provozováním několika samostatných Kontaktních center (callcenter), nebo s dodatečnými požadavky na personál jednotlivých zdravotnických zařízení
  • propracovaný systém ověření volajících lékařů a pacientů (samoplátců) před sdělením výsledků – viz GDPR, kdy společnostem hrozí vysoké pokuty při incidentech s osobními citlivými údaji, které mohou mít závažný dopad na postavení společnosti na trhu
  • podpora specializované aplikace „Selma Kontaktní centrum“, která řeší veškeré činnosti realizované v Kontaktním centru

Aktuálně

Kontakty

adresa

InspiroTec s.r.o.
Nad Šafranicí 574
376 01 Mělník